20 kwietnia 2013

white white white


 w i o s n a nareszcie! można zrzucić płaszcze, ciężkie buty i szaliki. pierwsze ciepłe dni w trójmieście były pretekstem do założenia (w końcu!) dwóch białych cacek, które nabyłam w ostatnim czasie (bluzę kupiłam jeszcze kiedy byłam we włoszech).
do tego możecie zobaczyć mnie w nowej fryzurze - w święta wielkanocne zdecydowałam się na małą zmianę i choć nie byłam zadowolona na początku (moje marzenie to długość do łokcia), teraz czuję się świetnie i cały plan na to, jak mogłyby wyglądać moje włosy w przyszłości stoi pod znakiem zapytania.


za zdjęcia dziękuję Dominice Śnieg

ZARA sweatshirt | CUBUS jacket | SWATCH watch | RAY BAN sunglasses



FOLLOW ME ON FACEBOOK

16 komentarzy:

  1. wow, wyglądasz genialnie w nowych włosach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super set!!:) podobaja mi sie włosy :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie chodzisz do fryzjera?:) jesli mozna spytac oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzę do najzwyklejszego osiedlowego fryzjera, nothing special :]

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz:) w kazdym razie super kolor i dlugosc

      Usuń
  4. Oszalałam. Zestaw idealny <3 Chyba muszę zacząć znowu zaglądać do cubusa. Co do włosów, jest Ci absolutnie przepięknie, aż zazdroszczę, bo sama niedługo ścinam baaardzo podobnie i jestem BARDZO przerażona.

    OdpowiedzUsuń
  5. I have read some just right stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting.
    I wonder how much attempt you set to make this kind of fantastic informative site.


    Visit my weblog :: Cheap Christian Louboutin

    OdpowiedzUsuń
  6. też zastanawiam się nad tą ramoneską, a co myślisz o tej białej http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkapl/pl/bershka/179535/2195012/Skorzana%2Bkurtka%2BBershka/674 ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! na pewno częściej będę tu wpadać ;)
    Polecam http://julia-nessa.blogspot.com/2013/06/let-me-see-your-swagger.html

    OdpowiedzUsuń