7 kwietnia 2013

favourites for fall 2014 | NY

wszystkie prognozy pogody mówią, że wiosna przyjdzie po 10 kwietnia, także zabunkrowałam się w domu i najchętniej nie wyściubiłabym nosa na zewnątrz dopóki termometr nie pokaże przynajmniej dziesięciu stopni powyżej zera. dokładnie tak jak wszyscy, bardzo chętnie wykopałabym już tę zimę, kazałabym jej odejść i już nie wracać. ze zdjęć na bloga na razie zrezygnowałam, bo ani mi się nie uśmiecha rozbierać na wietrze i śniegu, ani nie chcę wam pokazywać po raz kolejny płaszcza i szalika. nowości w szafie całkiem sporo (jeszcze tych przywiezionych z włoch), także kiedy pogoda wróci do normy i zaszczyci nas ciepełkiem i słońcem, na blogu znów zaczną się pojawiać posty. a póki zima i zastój: wklejam wam moje ulubione kolekcje... na przyszłą zimę. jako pierwszy nowy jork. enjoy!

 3.1 phillip lim
 
alexander wang
 
proenza schouler

tibi

rodarte

DKNY

BCBG max azria

helmut lang


2 komentarze:

  1. Kochana, jaki masz rozmiar swojej bluzki neoprenowej z ZARY?
    mam okazję do jej nabycia, ale nie wiem, czy XS nie będzie zbyt obcisła..
    z góry dziekuję za odpowiedz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia jaki to rozmiar bo w mojej bluzce nie była wszyta metka wewnętrzna :O ale celuję że to XS. obcisła nie powinna być, ma pudełkowy kształt. ;]

      Usuń